شست و شوی پکیج و رادیاتور در کمتر از 60دقیقه

  1. خانه
  2. »
  3. رسوب زدایی پکیج در کمتر از 60 دقیقه

سلام! بنده قصد دارم به شما نشون بدم که چطور می تونید پکیج خودتون رو در کمتر از ۶۰ دقیقه تمیز کنید، به شرط اینکه به جملاتی که گفته میشه خوب توجه کنید. بذارید بحث رو با این سوال شروع کنم که آیا شما اصلا میدونید پکیج چیه؟ یا اصلا میدونید از چه بخش هایی تشکیل شده؟ جواب این سوال راحت تر از  اون چیزی هست که فکر میکنید. پکیج دستگاهیه که به وجود اومده تا علاوه بر گرم کردن آب و فضای زندگی، ما رو از دست آب گرم کن ها و بخاری های غول پیکر نفتی و گازی نجات بده. در واقع اگر آبگرمکن و بخاری رو  با هم جمع کنیم میشه یک پکیج. اگه بخوایم ساختار پکیج رو به شکل ساده متوجه بشیم، انیمیشن زیر رو باهم ببینیم.

همونطوری که از این انیمیشن مشخص هست، ما دو نوع پکیج داریم: پکیج تک مبدل و پکیج دو مبدل. تک مبدل اونیه که یک مبدل صفحه ای داره و دو مبدل اونیه که دو مبدل صفحه ای داره، که البته پکیج دو مبدل کارآیی بهتری داره. دلیلش هم اینه که وقتی از آب گرم مصرفی استفاده می کنید، رادیاتورها سرد نمیشن و اگه مشکلی برای مبدل پیش بیاد خیلی راحت‌تر می‌تونید تعمیرش کنید. حالا برگردیم به نکته ای که اول گفتیم: واقعا میشه پکیج رو کمتر از۶۰ دقیقه تمیز کرد؟ بله! چند روش برای این کار وجود داره:

 یکی اینه که خودتون بیفتید به جون پکیج و با پیچ گوشتی و چکش حسابی از خجالتش در بیاید، که احتمالا آخر کار چیزی ازش نمی مونه!

روش دوم اینه که از شوینده‌ و اسید های داخل بازار استفاده کنید. در این صورت باید کل پکیج رو باز کنید و کلی دردسر بکشید. تازه ممکنه بعد از شستشو، پکیج و مبدلش از چند جا سوراخ بشن، مثل آبکش!

ولی روش سومی هم وجود داره! شما میتونید از یک کلینر ایمن استفاده کنید. با این کلینر شما می تونید با وصل کردن شیرهای ورودی و خروجی پکیج به پمپ اسید شویی، کل سیستم و حتی پمپ داخلی پکیج رو بدون بازکردن کوچکترین اتصالی و در کمتر از ۶۰ دقیقه تمیز کنید، بدون اینکه کمترین نگرانی از سوراخ شدن و آسیب رسیدن به مبدل داشته باشید.

امیدوارم از خوندن این مقاله راضی بوده باشید و تونسته باشیم اطلاعات مختصری رو در رابطه با اسیدشویی ایمن پکیج به شما ارائه بدیم.

مانا باشید!